Про Головне управління
Доступ до публічної інформації
Діяльність Головного управління
Нормативно-правова база
Публікації
Соціально-економічне становище регіону
Статистична інформація
Всеукраїнський перепис населення
Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ)
Анкетні опитування
Конкурс на зайняття вакантних посад
Юним громадянам
Оголошення
Пошук по сайту





















Кількість відвідувачів


Діяльність Головного управління > Звернення громадян > Аналітична довідка про стан розгляду звернень громадян

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян

у Головному управлінні статистики у Сумській області

у І кварталі 2023р.


На виконання положень Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 в Головному управлінні статистики у Сумській області (далі – ГУС у Сумській області) у І кварталі 2022 року проводилась робота щодо неухильного виконання норм Закону України "Про звернення громадян", забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.


У І кварталі 2023 року до ГУС у Сумській області надійшло 18 звернень від громадян, з них: поштою – 5 (27,8%), від громадян на особистому прийомі – 13 (72,2%).

 

Питання, що порушували громадяни у зверненнях до органів державної статистики, стосувалися праці і заробітної плати – 18 звернень (100%).

 

Серед звернень громадян 100% склали заяви.

 

За результатами розгляду 16 (88,9%) звернень вирішено позитивно, а 2 (11,1%) звернення станом на 01 квітня 2023 року перебували на стадії розгляду відповідно до встановлених строків.

 

У звітному періоді до ГУС у Сумській області повторних та колективних звернень громадян не надходило.

 

У зв’язку з кадровими змінами було поновлено наказ про особистий прийом громадян керівництвом ГУС у Сумській.

 

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження  Методики  оцінювання рівня  організації  роботи  із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в ГУС у Сумській області була забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян висвітлювалась на інформаційному стенді ГУС у Сумській області.

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян була поновлена на вебсторінці в мережі Інтернет.

 

Інформацію про результати виконання взятих на контроль документів, у тому числі звернень громадян, щотижня заслуховували на апаратних нарадах ГУС у Сумській області.

 

Робота зі зверненнями громадян перебувала на постійному контролі в керівництва ГУС у Сумській області.


Архів
2024
2023
2022
2021
2020
При використанні статистичної інформації посилання на ГУС обов'язкове
© Головне управління статистики у Сумській області, 2006-2024

Зачекайте, будь-ласка!
Інформація завантажується.