Про Головне управління
Доступ до публічної інформації
Діяльність Головного управління
Нормативно-правова база
Публікації
Соціально-економічне становище регіону
Статистична інформація
Всеукраїнський перепис населення
Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ)
Анкетні опитування
Конкурс на зайняття вакантних посад
Юним громадянам
Оголошення
Пошук по сайту





















Кількість відвідувачів


Діяльність Головного управління > Звернення громадян > Аналітична довідка про стан розгляду звернень громадян

Інформація про стан розгляду звернень громадян у Головному управлінні статистики у Сумській області в І кварталі 2020р.

 

  Виконуючи вимоги Законів України «Про інформацію» від 02.10.1992 року № 2657-ХІІ, «Про звернення громадян» від 02.10.1996 року № 393/96 ВР, «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 року № 2939-VI; Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та ґарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 року № 109/2008, у Головному управлінні статистики у Сумській області (далі – ГУС у Сумській області) проводилася робота з розгляду звернень громадян та особистого прийому відвідувачів.


  У І кварталі 2020 року до ГУС у Сумській області надійшло 16 звернення від громадян, з них: поштою – 5, від громадян на особистому прийомі – 11.


  Переважна кількість звернень, отриманих у І кварталі 2020 року, стосувалась питання діяльності центральних органів виконавчої влади – 3 звернення (18,7 %) та з питань праці і заробітної плати – 13 звернень (81,3 %). 


  Особистий прийом громадян керівництво ГУС у Сумській області здійснювало за графіком, затвердженим наказом ГУС у Сумській області від 13.04.2012 року № 43-В «Про вдосконалення проведення особистого прийому громадян керівництвом Головного управління статистики у Сумській області», зі змінами.


  На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в ГУС у Сумській області була забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».


   Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян висвітлювалась на інформаційному стенді ГУС у Сумській області.


  Інформацію про результати виконання взятих на контроль документів, у тому числі звернень громадян, щотижня заслуховували на апаратних нарадах ГУС у Сумській області.


   Інформацію щодо стану роботи зі зверненнями громадян було поновлено на web-сторінці в мережі Інтернет.


   Усі звернення були розглянуті у відповідності до визначених законодавством термінів, надані відповіді, роз’яснення.

 

  Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян в органах державної статистики області та інформацію про стан виконавчої дисципліни та особистий прийом громадян у ГУС у Сумській області заслуховували у січні 2020 року на засіданні колегії ГУС у Сумській області.

Архів
2024
2023
2022
2021
2020
При використанні статистичної інформації посилання на ГУС обов'язкове
© Головне управління статистики у Сумській області, 2006-2024

Зачекайте, будь-ласка!
Інформація завантажується.