Про Головне управління
Доступ до публічної інформації
Діяльність Головного управління
Нормативно-правова база
Публікації
Соціально-економічне становище регіону
Статистична інформація
Всеукраїнський перепис населення
Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ)
Анкетні опитування
Конкурс на зайняття вакантних посад
Юним громадянам
Оголошення
Пошук по сайту





















Кількість відвідувачів


Діяльність Головного управління > Звернення громадян > Аналітична довідка про стан розгляду звернень громадян

Інформація про стан розгляду звернень громадян у

Головному управлінні статистики у Сумській області в ІІІ кварталі 2020 року

 

Виконуючи  вимоги  Законів  України  «Про  інформацію»  від  02.10.1992 року  № 2657-ХІІ, «Про звернення громадян» від 02.10.1996 року № 393/96 ВР, «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 року № 2939-VI; Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та ґарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 року № 109/2008, у Головному управлінні статистики у Сумській області (далі – ГУС у Сумській області) проводилася робота з розгляду звернень громадян та особистого прийому відвідувачів.

 

У ІІІ кварталі 2020 року до ГУС у Сумській області надійшло 19 звернення від громадян, з них: від громадян на особистому прийомі – 5 та поштою – 14.

 

Переважна кількість звернень, отриманих у ІІІ кварталі 2020 року, стосувалась питання  праці і заробітної плати – 19 звернень (100,0%).

 

У звітному періоді до ГУС у Сумській області повторних та колективних звернень громадян не надходило.

 

На виконання наказу ГУС у Сумській області від 17.03.2020 року № 26-В «Про заходи щодо забезпечення діяльності Головного управління статистики у Сумській області в умовах спалаху коронавірусу COVID-19» у ГУС у Сумській області тимчасово на період карантину призупинено особистий прийом громадян керівництвом ГУС у Сумській області.

 

На виконання положень Закону України від 02.07.2015 року № 577-VII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» стосовно подання громадянами письмового звернення з використанням мережі Інтернет засобами електронного зв′язку до ГУС у Сумській області у звітному періоді  звернувся один громадянин.

 

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року № 630  «Про затвердження  Методики  оцінювання рівня  організації  роботи  із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в ГУС у Сумській області була забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».

 

Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян висвітлювалась на інформаційному стенді ГУС у Сумській області.

 

Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян була поновлено на web-сторінці в мережі Інтернет.

 

Усі звернення були розглянуті у відповідності до визначених законодавством термінів, надані відповіді, роз’яснення.

Архів
2024
2023
2022
2021
2020
При використанні статистичної інформації посилання на ГУС обов'язкове
© Головне управління статистики у Сумській області, 2006-2024

Зачекайте, будь-ласка!
Інформація завантажується.