Про Головне управління
Доступ до публічної інформації
Діяльність Головного управління
Нормативно-правова база
Публікації
Соціально-економічне становище регіону
Статистична інформація
Всеукраїнський перепис населення
Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ)
Анкетні опитування
Конкурс на зайняття вакантних посад
Юним громадянам
Оголошення
Пошук по сайту





















Кількість відвідувачів


Діяльність Головного управління > Звернення громадян > Аналітична довідка про стан розгляду звернень громадян

Інформація про стан розгляду звернень громадян у

Головному управлінні статистики у Сумській області

в ІІ кварталі 2021 року

 

Виконуючи  вимоги  Законів  України  «Про  інформацію»  від  02.10.1992 року  № 2657-ХІІ, «Про звернення громадян» від 02.10.1996 року № 393/96 ВР; Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та ґарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 року № 109/2008, в Головному управлінні статистики у Сумській області (далі – ГУС у Сумській області) проводилась робота з розгляду звернень громадян та особистого прийому відвідувачів.

 

У ІІ кварталі 2021 року до ГУС у Сумській області надійшло 12 звернень від громадян, з них: поштою – 3, від громадян на особистому прийомі – 9.

 

Переважна кількість звернень, отриманих у ІІ кварталі 2021 року, стосувалась питання діяльності центральних органів виконавчої влади – 1 звернення (8,3%) та з питань праці і заробітної плати – 11 звернень (91,7%).

 

У звітному періоді до ГУС у Сумській області повторних та колективних звернень громадян не надходило.

 

З 17.03.2020 року на виконання наказу ГУС у Сумській області від 17.03.2020 року № 26-В «Про заходи щодо забезпечення діяльності Головного управління статистики у Сумській області в умовах спалаху коронавірусу COVID-19» в ГУС у Сумській області тимчасово на період карантину призупинено особистий прийом громадян керівництвом ГУС у Сумській області.

 

На виконання положень Закону України від 02.07.2015 року № 577-VII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» стосовно подання громадянами письмового звернення з використанням мережі Інтернет, засобами електронного зв′язку (електронне звернення) у звітному періоді до ГУС у Сумській області громадяни не звертались.

 

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року № 630 «Про затвердження  Методики  оцінювання рівня  організації  роботи  із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в ГУС у Сумській області була забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».

 

Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян висвітлювалась на інформаційному стенді ГУС у Сумській області.

 

Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян була поновлена на вебсторінці в мережі Інтернет.

 

З 17 березня 2020 року в зв’язку з запровадженням карантину, оголошеним відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» та наказів Держстату від 16.03.2020 року № 103 «Про заходи щодо забезпечення діяльності органів державної статистики в умовах спалаху коронавірусу COVID-19» і від 19.03.2020 року № 107 «Про деякі питання визначення внутрішнього службового розпорядку Держстату у зв’язку з протидією поширенню коронавірусу COVID–19» апаратні наради в ГУС у Сумській області не проводились. Інформація про результати виконання взятих на контроль документів, у тому числі звернень громадян, повідомлялась відповідальним виконавцям засобами телефонного зв’язку.

 

Усі звернення були розглянуті у відповідності до визначених законодавством термінів, надані відповіді, роз’яснення.

 

У квітні-червні 2021 року працівниками служби діловодства була проведена перевірка стану організації ведення діловодства, архіву, виконавчої дисципліни та організації ведення звернень громадян у структурних підрозділах ГУС у Сумській області за 2020 рік. Під час проведення перевірки були надані консультації щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.

 

23 червня 2021 року в ГУС у Сумській області спеціалісти служби діловодства провели навчання з керівниками, особами відповідальними за діловодство та ведення архівних справ у структурних підрозділах щодо порядку подання та розгляду звернень громадян, а також щодо ведення діловодства, архівної справи та виконавчої дисципліни.

Архів
2024
2023
2022
2021
2020
При використанні статистичної інформації посилання на ГУС обов'язкове
© Головне управління статистики у Сумській області, 2006-2024

Зачекайте, будь-ласка!
Інформація завантажується.