Про Головне управління
Доступ до публічної інформації
Діяльність Головного управління
Нормативно-правова база
Публікації
Соціально-економічне становище регіону
Статистична інформація
Всеукраїнський перепис населення
Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ)
Анкетні опитування
Конкурс на зайняття вакантних посад
Юним громадянам
Оголошення
Пошук по сайту





















Кількість відвідувачів


Діяльність Головного управління > Звернення громадян > Аналітична довідка про стан розгляду звернень громадян

Інформація про стан розгляду звернень громадян

у Головному управлінні статистики у Сумській області

за 2021 рік

 

На виконання положень Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 в Головному управлінні статистики у Сумській області (далі – ГУС у Сумській області) протягом 2021 року проводилась робота щодо неухильного виконання норм Закону України "Про звернення громадян", забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.

 

У 2021 році до ГУС у Сумській області надійшло 38 звернень від громадян, з них: поштою – 16, від громадян на особистому прийомі – 22.

 

Переважна кількість звернень, отриманих у 2021 році, стосувалась питання діяльності центральних органів виконавчої влади – 2 звернення (5,3%) та з питань праці і заробітної плати – 36 звернень (94,7%).

 

У звітному періоді до ГУС у Сумській області повторних та колективних звернень громадян не надходило.

 

З 17 березня 2020 року на виконання наказу ГУС у Сумській області від 17 березня 2020 року № 26-В «Про заходи щодо забезпечення діяльності Головного управління статистики у Сумській області в умовах спалаху коронавірусу COVID-19» в ГУС у Сумській області тимчасово на період карантину призупинено особистий прийом громадян керівництвом ГУС у Сумській області.

 

На виконання положень Закону України від 02 липня 2015 року № 577-VII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» стосовно подання громадянами письмового звернення з використанням мережі Інтернет, засобами електронного зв′язку (електронне звернення) до ГУС у Сумській області у звітному періоді звернулися три громадянина.

 

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження  Методики  оцінювання рівня  організації  роботи  із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в ГУС у Сумській області була забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».

 

Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян висвітлювалась на інформаційному стенді ГУС у Сумській області.

 

Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян була поновлена на вебсторінці в мережі Інтернет.

 

З 17 березня 2020 року в зв’язку з запровадженням карантину, оголошеним відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)», постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» та наказів Держстату від 16 березня 2020 року № 103 «Про заходи щодо забезпечення діяльності органів державної статистики в умовах спалаху коронавірусу COVID-19» і від 19 березня 2020 року № 107 «Про деякі питання визначення внутрішнього службового розпорядку Держстату у зв’язку з протидією поширенню коронавірусу COVID–19» апаратні наради в ГУС у Сумській області не проводились. Інформація про результати виконання взятих на контроль документів, у тому числі звернень громадян, повідомлялась відповідальним виконавцям засобами телефонного зв’язку.

 

Усі звернення були розглянуті у відповідності до визначених законодавством термінів, надані відповіді, роз’яснення.

 

Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян в органах державної статистики області та інформацію про стан виконавчої дисципліни та особистий прийом громадян заслуховували у січні те липні 2021 року на засіданнях колегії ГУС у Сумській області.

 

У квітні-червні 2021 року працівниками служби діловодства була проведена перевірка стану організації ведення діловодства, архіву, виконавчої дисципліни та організації ведення звернень громадян у структурних підрозділах ГУС у Сумській області за 2020 рік. Під час проведення перевірки були надані консультації щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.

 

23 червня та 4 листопада 2021 року в ГУС у Сумській області спеціалісти служби діловодства провели навчання з керівниками, особами відповідальними за діловодство та ведення архівних справ у структурних підрозділах щодо порядку подання та розгляду звернень громадян, а також щодо ведення діловодства, архівної справи та виконавчої дисципліни.

 

Архів
2024
2023
2022
2021
2020
При використанні статистичної інформації посилання на ГУС обов'язкове
© Головне управління статистики у Сумській області, 2006-2024

Зачекайте, будь-ласка!
Інформація завантажується.