Про Головне управління
Доступ до публічної інформації
Діяльність Головного управління
Нормативно-правова база
Публікації
Соціально-економічне становище регіону
Статистична інформація
Всеукраїнський перепис населення
Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ)
Анкетні опитування
Конкурс на зайняття вакантних посад
Юним громадянам
Оголошення
Пошук по сайту





















Кількість відвідувачів


Діяльність Головного управління > Звернення громадян > Аналітична довідка про стан розгляду звернень громадян

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян
у  Головному управлінні статистики у Сумській області 
у 2022р.


На виконання положень Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 в Головному управлінні статистики у Сумській області (далі – ГУС у Сумській області) протягом 2022 року проводилась робота щодо неухильного виконання норм Закону України "Про звернення громадян", забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.

 

У 2022 році до ГУС у Сумській області надійшло 34 звернення від громадян, з них: поштою – 12 (35,3%), від громадян на особистому прийомі – 22 (64,7%).

 

Питання, що порушували громадяни у зверненнях до органів державної статистики, стосувалися праці і заробітної плати – 34 звернення (100%).

 

Серед звернень громадян 100% склали заяви.

 

За результатами розгляду, зазначені в 32 (94,1%) зверненнях, були вирішені позитивно.

 

Окрім того, станом на 01 січня 2023 року 2 (5,9%) звернення перебували на стадії розгляду відповідно до встановлених строків.

 

У звітному періоді до ГУС у Сумській області повторних та колективних звернень громадян не надходило.

 

Особистий прийом громадян керівництво ГУС у Сумській області здійснювало за графіком, затвердженим наказом ГУС у Сумській області від 13 квітня 2012 року № 43-В «Про вдосконалення проведення особистого прийому громадян керівництвом Головного управління статистики у Сумській області», зі змінами.

 

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження  Методики  оцінювання рівня  організації  роботи  із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в ГУС у Сумській області була забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».

 

Інформація щодо стану роботи із зверненнями громадян висвітлювалась на інформаційному стенді ГУС у Сумській області.

 

Інформація щодо стану роботи із зверненнями громадян була поновлена на вебсторінці в мережі Інтернет.

 

Інформацію про результати виконання взятих на контроль документів, у тому числі звернень громадян, щотижня заслуховували на апаратних нарадах ГУС у Сумській області.

 

Інформацію про стан роботи із зверненнями громадян в органах державної статистики області та інформацію про стан виконавчої дисципліни та особистий прийом громадян заслуховували у січні 2022 року на засіданні колегії ГУС у Сумській області.

Архів
2024
2023
2022
2021
2020
При використанні статистичної інформації посилання на ГУС обов'язкове
© Головне управління статистики у Сумській області, 2006-2024

Зачекайте, будь-ласка!
Інформація завантажується.