Про Головне управління
Доступ до публічної інформації
Діяльність Головного управління
Публікації
Статистична інформація
Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України
Анкетні опитування
Конкурс на зайняття вакантних посад
Всеукраїнський перепис населення
Юним громадянам
Статистична звітність
Оголошення
Пошук за кодом ЄДРПОУ
Пошук по сайту















Кількість відвідувачів


Діяльність Головного управління > Звернення громадян

Інформація про стан розгляду звернень громадян у ІІІ кварталі 2018р.

 

Виконуючи  вимоги  Законів  України  «Про  інформацію»  від  02.10.1992 року  № 2657-ХІІ, «Про звернення громадян» від 02.10.1996 року № 393/96 ВР, «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 року № 2939-VI; Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та ґарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 року № 109/2008, у Головному управлінні статистики у Сумській області проводилася робота з розгляду звернень громадян та особистого прийому відвідувачів.

 

У ІІІ кварталі 2018 року до Головного управління статистики надійшло 25 звернень від громадян, з них: поштою – 9, від громадян на особистому прийомі – 16.

 

Переважна кількість звернень, отриманих у ІІІ кварталі 2018 року, стосувалась питання діяльності центральних органів виконавчої влади – 3 звернення (12,0 %) та з питань праці і заробітної плати – 22 звернення (88,0 %).

 

Особистий прийом громадян керівництво Головного управління статистики здійснювало за графіком, затвердженим наказом Головного управління статистики від 13.04.2012 року № 43-В «Про вдосконалення проведення особистого прийому громадян керівництвом Головного управління статистики у Сумській області», зі змінами.

 

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року № 630  «Про затвердження  Методики  оцінювання рівня  організації  роботи  із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в Головному управлінні статистики була забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».

 

Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян висвітлювалась на інформаційному стенді у Головному управлінні статистики.

 

Інформацію про результати виконання взятих на контроль документів, у тому числі звернень громадян узагальнювалась станом на перше число кожного місяця і подавалась керівництву Головного управління статистики.

 

Інформацію щодо стану роботи зі зверненнями громадян було поновлено на web-сторінці в мережі Інтернет.

 

Усі звернення були розглянуті у відповідності до визначених законодавством термінів, надані відповіді, роз’яснення.

 

Під час проведення комплексної експертної оцінки управління статистики у Конотопському районі (у липні 2018 року) була надана консультація щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян та особистого прийому громадян начальником управління статистики.

 

Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян в органах державної статистики області та інформацію про стан виконавчої дисципліни та особистий прийом громадян у Головному управлінні статистики заслуховували у липні 2018 року на засіданні колегії Головного управління статистики.

 

Протягом звітного періоду керівникам структурних та відокремлених підрозділів було надано консультації щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.


Архів
2018
2017
2016
2015
При використанні статистичної інформації посилання на ГУС обов'язкове
© Головне управління статистики у Сумській області, 2006-2018

Зачекайте, будь-ласка!
Інформація завантажується.