Про Головне управління
Доступ до публічної інформації
Діяльність Головного управління
Нормативно-правова база
Публікації
Соціально-економічне становище регіону
Звітна документація
Статистична інформація
Всеукраїнський перепис населення
Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ)
Анкетні опитування
Конкурс на зайняття вакантних посад
Юним громадянам
Оголошення
Пошук по сайту





















Кількість відвідувачів


Діяльність Головного управління > Звернення громадян > Аналітична довідка про стан розгляду звернень громадян

Інформація про роботу зі зверненнями громадян у

Головному управлінні статистики у Сумській області

за ІІ квартал 2025 року

 

На виконання положень Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 в Головному управлінні статистики у Сумській області (далі – ГУС у Сумській області) у ІІ кварталі 2025 року проводилась робота щодо неухильного виконання норм Закону України "Про звернення громадян", забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.

 

У ІІ кварталі 2025 року до ГУС у Сумській області надійшло 3 звернення від громадян, з них: поштою – 2 (66,7%), від громадян на особистому прийомі – 1 (33,3%).

 

Питання, що порушували громадяни у зверненнях до органів державної статистики, стосувалися праці і заробітної плати – 3 звернення (100%).

 

Серед звернень громадян 100% склали заяви. Усі 3 (100%) звернення були вирішені позитивно.

 

У звітному періоді до ГУС у Сумській області повторних та колективних звернень громадян не надходило.

 

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики  оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в ГУС у Сумській області була забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».

 

Інформація щодо роботи зі зверненнями громадян висвітлювалась на інформаційному стенді ГУС у Сумській області та була поновлена на вебсторінці в мережі Інтернет.

 

З метою додержання виконання контрольних термінів документів у звітному періоді працівники служби діловодства постійно здійснювали випереджувальний моніторинг і проводили роз’яснювальну роботу щодо усунення окремих недоліків ведення діловодства зі зверненнями громадян.

 

Робота зі зверненнями громадян перебувала на постійному контролі у керівництва ГУС у Сумській області.

Архів
2025
2024
2023
2022
2021
2020
При використанні статистичної інформації посилання на ГУС обов'язкове
© Головне управління статистики у Сумській області, 2006-2025

Зачекайте, будь-ласка!
Інформація завантажується.