Про Головне управління
Доступ до публічної інформації
Діяльність Головного управління
Публікації
Статистична інформація
Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України
Анкетні опитування
Конкурс на зайняття вакантних посад
Всеукраїнський перепис населення
Юним громадянам
Статистична звітність
Оголошення
Пошук за кодом ЄДРПОУ
Пошук по сайту















Кількість відвідувачів


ЩОДЕННИК РЕСПОНДЕНТА

 

 До уваги респондентів!


Шановні респонденти! Повідомляємо, що внесено зміни до подання форми державного статистичного спостереження №2-буд (квартальна) "Звіт про прийнятий в експлуатацію закінчений будівництвом об'єкт", затверженої наказом Держстату від 05.08.2014 № 225.

 


Згідно з цими змінами респондентом форми №2-буд (квартальна) визначено органи державного архітектурно-будівельного контролю. До завершення здійснення заходів з утворення органів державного архітектурно-будівельного контролю в місцевих органах самоврядування їх повноваження, у тому числі щодо подання вищезазначеної статистичної звітності, здійснюватиме Державна архітектурно-будівельна інспекція України (ДАБІ) (постанова КМУ від 19.08.2015 № 671).


Зміни вводяться у дію, починаючи зі звіту за ІІ квартал 2017 року. 

 

__________________________________________________________________________________

 

Відповідно до вимог Закону України «Про державну статистику» дані статистичної звітності щодо конкретного респондента можуть бути поширеними за згодою цього респондента.

 

Головне управління статистики у Сумській області пропонує респондентам разом із річними звітами за 2016 рік подавати органам державної статистики Довідку про згоду/незгоду на оприлюднення даних статистичної звітності підприємства у 2017 році (зразок довідки).

        

Зазначену довідку також можна надіслати електронною поштою на e-mail:

admin@sumy.ukrstat.gov.ua або факсом: (0542) 77-08-57.

__________________________________________________________________________________


Шановні респонденти державного статистичного спостереження

"Обстеження підприємств із питань статистики праці"!


У зв'язку з установленням з 1 січня 2017 року мінімальної заробітної плати в місячному розмірі 3200 грн внесено зміни до форми державного статистичного спостереження № 1-ПВ (квартальна) «Звіт із праці», які затверджені наказом Держстату від 15.02.2017 №39. Детальніше...

 

__________________________________________________________________________________ 

 

До уваги установ та організацій, на працівників яких поширюється дія законів України «Про державну службу» та «Про службу в органах місцевого самоврядування»!

 

Повідомляємо, що у зв’язку з переглядом Державною службою статистики України звітно-статистичної документації форма №9-ДС «Звіт про кількісний та якісний склад державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування» до Проекту переліку форм державних статистичних спостережень на 2017 рік не включена, тобто, вищезазначена форма станом на 31 грудня 2016 року до органів державної статистики не подається.

_________________________________________________________________________


Оголошення

 

Графік проведення інструктивних нарад

 

Прийом звітності за принципом "Єдиного вікна"

 

Роз'яснення щодо взаємодії органів державної статистики з респондентами державних статистичних спостережень у процесі статистичного виробництва


Статистичний календар

 

Консультативна підтримка

 

Електронна звітність

 

Методологія та класифікація


Проект Загального табеля (переліку) форм державних статистичних спостережень на 2018р.


Загальний табель (перелік) форм державних статистичних спостережень на 2017р.


Проект Альбому форм державних статистичних спостережень на 2018р.

 

Альбом форм державних статистичних спостережень на 2017р.


Зміни у поданні форм державних статистичних спостережень до органів державної статистики у 2017р.

 

Роз'яснення щодо складання статистичних звітів

 

Типові помилки за формами статистичної звітності

 

Анкетні опитування респондентів

 

Зворотній зв'язок


Шановні респонденти! На нашому сайті ви маєте можливість скористатися сервісом "Пошук за кодом ЄДРПОУ" для отримання переліку форм статистичної та фінансової звітності, які вам необхідно надавати до органів державної статистики.



 

При використанні статистичної інформації посилання на ГУС обов'язкове

ІНФОГРАФІКА

Середня заробітна плата

Детальніше...

Структура реалізованої промислової продукції

Детальніше...

Індекси сільськогосподарської продукції

Детальніше...

Зовнішня торгівля товарами

Детальніше...

Короткі підсумки соціально-економічного становища Сумської області

Населення. Чисельність наявного населення Сумської області, за оцінкою, на 1 жовтня 2017р. становила 1096,9 тис. осіб. Упродовж січня–вересня 2017р. чисельність населення області зменшилася на 7647 осіб. Природний рух населення у січні–вересні 2017р. характеризується суттєвим перевищенням числа померлих над живонародженими: на 100 померлих – 46 живонароджених.


Субсидії населення. У січні-вересні 2017р. субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначені 346,6 тис. домогосподарств, з них у міських поселеннях – 258,3 тис. домогосподарств, у сільській місцевості – 88,3 тис. домогосподарств. Загальна сума призначених субсидій становила 119619,5 тис.грн. Середній розмір призначеної субсидії на одне домогосподарство у вересні 2017р. становив 94,1 грн. Крім того, у січні–вересні 2017р. 28564 домогосподарствам було  призначено субсидії готівкою на відшкодування витрат для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, з них у міських поселеннях – 5896 домогосподарствам, у сільській місцевості – 22668 домогосподарствам. Упродовж січня–вересня 2017р. населенням області сплачено за житлово-комунальні послуги 989,8 млн.грн (59,5% нарахованих за цей період сум). 

Показати все
Вийшли з друку
Для придбання друкованих видань звертатись до відділу фінансово-економічного забезпечення за адресою:
вул. Супруна, 16, к.24, м.Суми, 40481, Україна.
Телефон: 25-05-25
Показати все
© Головне управління статистики у Сумській області, 2006-2017

Зачекайте, будь-ласка!
Інформація завантажується.