Інструкція з отримання довідки про доходи в електронному кабінеті Державної податкової служби України
Довідку про доходи (про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків) фізичні особи можуть отримати в електронному вигляді на веб-порталі Державної податкової служби України за допомогою електронного кабінета, з використанням лише кваліфікованого електронного підпису.
Для цього необхідно:
- Увійти до Електронного кабінету за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua.
- Обрати відповідний акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК). Для ключів отриманих через органи ДФС, необхідно обрати – КНЕДП –ІДД ДПС.
- Обрати особистий кваліфікований електронний ключ, вибравши відповідний файл з електронного носія (USB – накопичувач, CD/DVD диск) або у відповідному каталозі на персональному ПК (Key-6.dat).
- Вказати пароль захисту ключа та натиснути «Зчитати». Після того, як ключ буде успішно завантажено, натиснути «Увійти».
Увага! Вхід необхідно здійснювати як фізична особа.
- Обрати розділ «ЕК для громадян».
- Обрати «Запит про суми виплачених доходів», потім натиснути «Створити». У запропонованій формі Запиту необхідно заповнити всі поля виділені блакитним кольором. Фізичні особи – платники податків, які отримали паспорт нового зразка, де вказано лише номер паспорта (серія відсутня), при заповненні поля «Реквізити паспортного документа» Запиту зазначають лише номер паспорту. Після заповнення натисніть «Перевірити» та «Зберегти» (значок у формі «Дискети»).
Якщо при заповненні запиту були допущені помилки або не заповнено всі обов’язкові реквізити, система Електронного кабінету видасть інформацію про наявність недоліків у запиті. При цьому поля, які слід виправити/заповнити будуть виділені червоним кольором. Після коригування слід повторити спробу перевірки і збереження.
- Обрати запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді. Підписати Запит своїм кваліфікованим електронним ключем. Потім необхідно обрати та відправити Запит.
Відправлений запит та відповідь на нього можна переглянути у розділі «Вхідні/вихідні документи» в особистому кабінеті. Після обробки запиту до Електронного кабінету надходить повідомлення – відповідь на запит, у якій міститься інформація про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Відповідь на запит можливо переглядати, зберігати або друкувати.