Інформація про роботу зі зверненнями громадян у
Головному управлінні статистики у Сумській області
у ІІ кварталі 2024 року
На виконання положень Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 в Головному управлінні статистики у Сумській області (далі – ГУС у Сумській області) у І кварталі 2024 року проводилась робота щодо неухильного виконання норм Закону України "Про звернення громадян", забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.
У ІІ кварталі 2024 року до ГУС у Сумській області надійшло 9 звернень від громадян, з них: поштою – 6 (66,7%), від громадян на особистому прийомі – 3 (33,3%).
Питання, що порушували громадяни у зверненнях до органів державної статистики, стосувалися праці і заробітної плати – 9 звернень (100%).
Серед звернень громадян 100% склали заяви.
Усі 9 (100%) звернень, були вирішені позитивно.
У звітному періоді до ГУС у Сумській області повторних та колективних звернень громадян не надходило.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в ГУС у Сумській області була забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».
Інформація про роботу із зверненнями громадян висвітлювалась на інформаційному стенді ГУС у Сумській області.
Інформація про роботу із зверненнями громадян була поновлена на вебсторінці в мережі Інтернет.
Інформацію про результати виконання взятих на контроль документів, у тому числі звернень громадян, щотижня заслуховували на апаратних нарадах ГУС у Сумській області.
Служба діловодства ГУС у Сумській області 21 травня 2024 року провела навчальний семінар для керівників структурних підрозділів ГУС у Сумській області на тему: «Ведення діловодства, архіву, виконавчої дисципліни і роботи зі зверненнями громадян у ГУС у Сумській області».
Робота зі зверненнями громадян перебувала на постійному контролі в керівництва ГУС у Сумській області.