Зміни до Комлексного плану роботи Головного управління статистики у Сумській області на 2012р. (жовтень)
На виконання рішення колегії Головного управління статистики у Сумській області (протокол №11 від 30.10.2012 року) внесено зміни до комплексного плану роботи Головного управління статистики на 2012 рік:
Зміни до розділу ІІІ «Організаційна робота»
Змінити назву наради з працівниками управлінь та відділів статистики у районах п.4.1.5 «З питань складання річних звітів зі статистики сільського господарства» на «З питань складання річних звітів зі статистики тваринництва», з терміном проведення – листопад 2012 року.
Підстава – у зв’язку з виробничою необхідністю.
У зв’язку з виробничою необхідністю до розділу ІІІ «Організаційна робота» внести доповнення (Додаток) до:
– п. 4. «Координація діяльності управлінь та відділів статистики
у районах» – 6 нарад з працівниками управлінь та відділів статистки у районах, 8 оглядових листів,
2 інструктивних листи та 1 програму перевірок;
– п. 5. «Робота з користувачами статистичної діяльності» –
1 нараду та 7 листів роз’яснювального характеру;
– п. 6. «Робота з респондентами» – 6 нарад з працівниками підприємств, оглядові листи щодо якості наданих звітів звітуючих суб’єктів зі статистики внутрішньої торгівлі та енергетики, листи організаційного характеру по статистиці праці, роздрібної торгівлі та за ф.12-торг. Кількість оглядових листів залежить від наявності недоліків у звітах респондентів.
Доповнення до Комплексного плану роботи
Головного управління статистики у Сумській області
на 2012 рік
(розглянуто на засіданні колегії 30.10.2012 року, протокол №11)
Розділ ІІІ.
Організаційна робота
4. Координація діяльності управлінь та відділів статистики у районах
№№ п/п |
Семінар, нарада |
Організатори |
Учасники |
Кількість запрошених |
Місце проведення |
Строки проведення |
4.1. Проведення семінарів, нарад з працівниками управлінь та відділів статистики у районах |
||||||
1. |
З питань складання річних звітів зі статистики рослинництва |
Управління статистики сільського господарства та навколишнього середовища |
Виконавці робіт управлінь та відділів статистики у районах |
18 |
Головне управління статистики |
листопад |
2. |
З питань збору та розробки статспостереження |
Відділ статистики нефінансових послуг |
Виконавці робіт управління та відділів статистики у районах: Лебединському Охтирському Шосткинському |
4 (дистанційно) |
Головне управління статистики |
листопад |
3. |
З питань статистики зовнішньої торгівлі |
Відділ статистики енергетики |
Виконавці робіт управлінь та відділу статистики у районах: Конотопському Шосткинському Тростянецькому |
3 |
Головне управління статистики |
грудень |
4. |
Порядок збору та розробки звітності з питань праці |
Управління статистики праці |
Виконавці робіт |
6 |
Управління статистики у Конотопському районі |
грудень |
5. |
Зміни в організації державного статистичного спостереження щодо структурної статистики |
Відділ структурних обстежень підприємств |
Виконавці робіт зі структурної статистики управлінь та відділів статистики у районах |
18 |
Головне управління статистики |
III декада грудня |
6. |
З питань підготовчих робіт |
Відділ статистики населення |
Начальники управлінь та відділів статистики у районах |
18 |
Головне управління статистики |
жовтень |
№№ п/п |
Зміст роботи |
Виконавці |
Строки подання |
4.2. Підготовка оглядових листів на матеріали управлінь та відділів статистики у районах |
|||
1. |
Про огляд якості внесення змін до сукупності за ф. №24-сг «Стан тваринництва» |
Управління статистики сільського господарства та навколишнього середовища |
жовтень |
2. |
Про якість анкет за ф.№02-СГН «Запитальник щомісячного інтерв’ю» |
Управління статистики сільського господарства та навколишнього середовища |
листопад |
3. |
Про якість статистичних звітів за ф.№1-зерно «Наявність і надходження зернових та олійних культур» |
Управління статистики сільського господарства та навколишнього середовища |
листопад |
4. |
Про якість наданих первинних звітів за ф.№51-авто (місячна) |
Відділ статистики нефінансових послуг |
жовтень |
5. |
Про якість наданих первинних звітів за ф.№31-авто (квартальна) |
Відділ статистики нефінансових послуг |
листопад |
6. |
Про якість представлених статистичних звітів за ф.№1-торг (нафтопродукти) (місячна) |
Відділ статистики внутрішньої торгівлі |
листопад |
7. |
Про перевірну роботу з питань достовірності показників статистики енергетики |
Відділ статистики енергетики |
грудень |
8. |
Про роботу фахівців з інтерв’ювання населення з питань економічної активності населення |
Управління статистики праці |
жовтень- грудень |
4.3. Підготовка інструктивних листів управлінням та відділам статистики у районах |
|||
1. |
Роз’яснення щодо заповнення ф.№1-торг (нафтопродукти) (місячна) |
Відділ статистики внутрішньої торгівлі |
жовтень |
2. |
Щодо ведення динамічних рядів по статистиці фінансів підприємств |
Відділ статистики фінансів підприємств |
ІІІ декада жовтня |
4.4. Програма перевірок |
|||
1. |
Достовірність звітних даних за ф.№3-торг (квартальна) |
Відділ статистики внутрішньої торгівлі |
жовтень |
5. Робота з користувачами статистичної інформації
№№ п/п |
Семінар, нарада, |
Організатори |
Учасники |
Кількість |
Місце |
Строки |
5.1. Проведення семінарів, нарад, круглих столів з користувачами статистичної інформації |
||||||
1. |
Порядок збору та обробки звітності з питань оплати праці |
Управління статистики праці |
Начальники відділів,спеціалісти відповідальні за питання соціально-трудових відносин, зайнятості населення та політики оплати праці управлінь праці та соціального захисту населення РДА, міськрад |
20 |
Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів влади ОДА |
жовтень |
№№ п/п |
Зміст роботи |
Виконавці |
Строки подання |
5.2. Підготовка листів роз’яснювального характеру |
|||
1. |
Про затвердження форм державних статистичних спостережень зі статистики роздрібної торгівлі на 2013 рік |
Відділ статистики внутрішньої торгівлі |
листопад |
2. |
Стосовно визначення показника заборгованості з виплати заробітної плати в адміністративних даних Пенсійного фонду України |
Управління статистики праці |
жовтень |
3. |
Роз’яснення щодо узагальнення та поширення показників фінансової звітності |
Відділ статистики фінансів |
листопад |
4. |
Щодо методології розрахунку показників природного руху населення |
Відділ статистики населення |
листопад |
5. |
Про узагальнення та поширення показників міграційного руху населення |
Відділ статистики населення |
грудень |
6. |
Щодо розрахунку показників смертності населення |
Відділ статистики населення |
листопад |
7. |
Щодо показників шлюбності |
Відділ статистики населення |
грудень |
6. Робота з респондентами
№№ п/п |
Семінар, нарада |
Організатори |
Учасники |
Кількість запрошених |
Місце проведення |
Строки проведення |
6.1. Проведення семінарів, нарад з працівниками підприємств |
|
|||||
1. |
З питань заповнення анкет «Обстеження фізичної особи-підприємця, що здійснює пасажирські автоперевезення |
Відділ статистики нефінансових послуг |
Фізичні особи-підприємці, що здійснюють пасажирсь-кі автоперевезення на маршрутах у м.Суми |
до 5 |
Головне управління статистики |
листопад |
2. |
З питань складання звітності |
Відділ статистики послуг гуманітарної сфери |
Виконавці форми від установ та організацій м.Суми |
до 10 |
Головне управління статистики |
грудень |
3. |
З питань складання звітів |
Відділ статистики внутрішньої торгівлі |
Виконавці форми від підприємств і установ м.Суми |
до 10 |
Головне управління статистики |
грудень |
4. |
З питань складання звітів |
Відділ статистики енергетики |
Виконавці форми від підприємств і установ м.Суми |
до 10 |
Головне управління статистики |
листопад |
5. |
З питань складання статистичних звітів за ф.№14-зез (квартальна) |
Сектор статистики зовнішньої торгівлі |
Виконавці форми від підприємств і установ м.Суми |
до 10 |
Головне управління статистики |
грудень |
6. |
Порядок надання річної статистичної звітності з праці |
Управління статистики праці |
Виконавці форми від підприємств і установ м.Суми |
до 10 |
Головне управління статистики |
грудень |
№№ п/п |
Зміст роботи |
Виконавці |
Строки подання |
6.2. Підготовка оглядових листів щодо якості наданих звітів звітуючи суб’єктів |
|||
1. |
Про якість складання статистичного звіту за ф.№1-торг (місячна) |
Відділ статистики внутрішньої торгівлі |
жовтень–листопад |
2. |
Про якість складання статистичного звіту за ф.№1-торг (нафтопродукти) (місячна) |
Відділ статистики внутрішньої торгівлі |
жовтень–листопад |
3. |
Про якість складання статистичного звіту за ф.№4-мтп (місячна) |
Відділ статистики енергетики |
грудень |
6.4. Підготовка листів організаційного характеру підприємствам, установам, організаціям |
|||
1. |
Про подання статистичної звітності по роздрібній торгівлі |
Відділ статистики внутрішньої торгівлі |
жовтень |
2. |
Про подання статистичної звітності за ф.№12-торг (річна) |
Відділ статистики внутрішньої торгівлі |
грудень |
3. |
Порядок подання річної звітності з питань праці за 2012 рік |
Управління статистики праці |
грудень |
30.04.2024
Географічна структура зовнішньої торгівлі товарами Сумської області в січні-квітні 2024р.
02.02.2022
Пресвипуск "Заробітна плата та стан її виплати на підприємствах Сумської області у грудні 2021р."
09.03.2022
Пресвипуск "Заробітна плата та стан її виплати на підприємствах Сумської області у січні 2022р."
31.05.2021
Формування приросту (скорочення) чисельності населення Сумської області у січні-травні 2021р.
31.08.2021
Географічна структура зовнішньої торгівлі Сумської області товарами у січні-серпні 2021р.
30.09.2021
Географічна структура зовнішньої торгівлі Сумської області товарами у січні-вересні 2021р.
07.10.2021
Пресвипуск "Заробітна плата та стан її виплати на підприємствах Сумської області у серпні 2021р."
27.10.2020
Географічна структура зовнішньої торгівлі товарами Сумської області у січні-жовтні 2020р.
30.11.2020
Кількість померлих за окремими причинами смерті у Сумській області у січні-листопаді 2020р.
31.03.2019
Структура зовнішньої торгівлі послугами за видами Сумської області у січні-березні 2019р.
22.08.2019
Географічна структура зовнішньої торгівлі товарами Сумської області у січні-серпні 2019р.
19.09.2019
Структура оптового товарообороту підприємств оптової торгівлі Сумської області у січні-червні 2019р.
30.11.2019
Географічна структура зовнішньої торгівлі товарами Сумської області у січні-листопаді 2019р.
28.06.2018
Пасажирооборот та кількість перевезених пасажирів у Сумській області у січні-червні 2018р.
23.07.2018
Географічна структура зовнішньої торгівлі товарами Сумської області у січні-травні 2018р.
31.10.2018
Основні показники соціально-економічного розвитку Сумської області за січень-жовтень 2018р.
31.12.2018
Надходження сільськогосподарських тварин на переробні підприємства Сумської області у 2018р.
21.08.2017
Географічна структура зовнішньої торгівлі послугами Сумської області у січні-червні 2017р.
31.08.2017
Основні показники соціально-економічного розвитку Сумської області за січень-серпень 2017р.
27.09.2017
Географічна структура зовнішньої торгівлі послугами Сумської області у січні-вересні 2017р.
29.09.2017
Географічна структура зовнішньої торгівлі Сумської області товарами у січні-вересні 2017р.
31.03.2016
Основні показники соціально-економічного розвитку Сумської області за січень-березень 2016р.
29.04.2016
Географічна структура зовнішньої торгівлі Сумської області товарами у січні-квітні 2016р.
28.02.2015
Основні показники соціально-економічного розвитку Сумської області за січень-лютий 2015р.
15.04.2015
Кількість юридичних осіб, взятих на облік/знятих з обліку по містах та районах на 1 квітня 2015 року
30.04.2015
Основні показники соціально-економічного розвитку Сумської області за січень-квітень 2015р.
31.05.2015
Основні показники соціально-економічного розвитку Сумської області за січень-травень 2015р.
07.07.2015
Кількість юридичних осіб, взятих на облік/знятих з обліку по містах та районах на 1 липня 2015 року
30.07.2015
Основні показники соціально-економічного розвитку Сумської області за січень-липень 2015р.
31.08.2015
Основні показники соціально-економічного розвитку Сумської області за січень-серпень 2015р.
31.10.2015
Основні показники соціально-економічного розвитку Сумської області за січень-жовтень 2015р.
12.03.2012
Cтруктура укладених угод на біржах за видами товарів (послуг) у Сумській області у 1 кварталі 2012р.
16.03.2011
Рентабельність операційної діяльності за видами промислової діяльності за січень-березень 2011 року
18.03.2011
Рентабельність операційної діяльності за видами економічної діяльності за січень-березень 2011 року
30.03.2011
Cтруктура укладених угод на біржах за видами товарів (послуг) у Сумській області у 2011р.
18.06.2011
Рентабельність операційної діяльності за видами економічної діяльності за січень-червень 2011 року
15.11.2011
Фінансові результати до оподаткування за видами промислової діяльності за січень-червень 2011 року
16.11.2011
Рентабельність операційної діяльності за видами промислової діяльності за січень-червень 2011 року
16.03.2010
Рентабельність операційної діяльності за видами промислової діяльності за січень-березень 2010 року
18.03.2010
Рентабельність операційної діяльності за видами економічної діяльності за січень-березень 2010 року
16.06.2010
Рентабельність операційної діяльності за видами промислової діяльності за січень-червень 2010 року
18.06.2010
Рентабельність операційної діяльності за видами економічної діяльності за січень-червень 2010 року
16.09.2010
Рентабельність операційної діяльності за видами промислової діяльності за січень-вересень 2010 року
18.09.2010
Рентабельність операційної діяльності за видами економічної діяльності за січень-вересень 2010 року
16.03.2009
Рентабельність операційної діяльності за видами промислової діяльності за січень-березень 2009 року
16.06.2009
Рентабельність операційної діяльності за видами промислової діяльності за січень-червень 2009 року
18.06.2009
Рентабельність операційної діяльності за видами економічної діяльності за січень-червень 2009 року
16.09.2009
Рентабельність операційної діяльності за видами промислової діяльності за січень-вересень 2009 року
18.09.2009
Рентабельність операційної діяльності за видами економічної діяльності за січень-вересень 2009 року
14.11.2009
Cоціальний захист населення від безробіття (за даними державної служби зайнятості) у 2009 році