Про Головне управління
Доступ до публічної інформації
Діяльність Головного управління
Нормативно-правова база
Публікації
Соціально-економічне становище регіону
Звітна документація
Статистична інформація
Всеукраїнський перепис населення
Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ)
Анкетні опитування
Конкурс на зайняття вакантних посад
Юним громадянам
Оголошення
Пошук по сайту
Кількість відвідувачів


Про Головне управління

Інформація про стан розгляду звернень громадян

у Головному управлінні статистики у Сумській області

у І півріччі 2020р. 

 

Виконуючи  вимоги  Законів  України  «Про  інформацію»  від  02.10.1992 року  № 2657-ХІІ, «Про звернення громадян» від 02.10.1996 року № 393/96 ВР, «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 року № 2939-VI; Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та ґарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 року № 109/2008, в Головному управлінні статистики у Сумській області (далі – ГУС у Сумській області) проводилася робота з розгляду звернень громадян та особистого прийому відвідувачів.

 

У І півріччі 2020 року до ГУС у Сумській області надійшло 27 звернень від громадян, з них: поштою – 11, від громадян на особистому прийомі – 16.

 

Переважна кількість звернень, отриманих у І півріччі 2020 року, стосувалась питання діяльності центральних органів виконавчої влади – 6 звернень (22,2%) та з питань праці і заробітної плати – 21 звернення (77,8%).

 

У звітному періоді до ГУС у Сумській області повторних та колективних звернень громадян не надходило.

 

Особистий прийом громадян керівництво ГУС у Сумській області здійснювало за графіком, затвердженим наказом ГУС у Сумській області від 13.04.2012 року № 43-В «Про вдосконалення проведення особистого прийому громадян керівництвом Головного управління статистики у Сумській області», зі змінами.

 

З 17.03.2020 року на виконання наказу ГУС у Сумській області від 17.03.2020 року № 26-В «Про заходи щодо забезпечення діяльності Головного управління статистики у Сумській області в умовах спалаху коронавірусу COVID-19» в ГУС у Сумській області тимчасово на період карантину призупинено особистий прийом громадян.

 

На виконання положень Закону України від 02.07.2015 року № 577-VII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» стосовно подання громадянами письмового звернення з використанням мережі Інтернет засобами електронного зв′язку до ГУС у Сумській області у звітному періоді  звернувся один громадянин.

 

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року № 630 «Про затвердження  Методики  оцінювання рівня  організації  роботи  із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в ГУС у Сумській області була забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».

 

Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян висвітлювалась на інформаційному стенді ГУС у Сумській області.

 

Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян була поновлена на web-сторінці в мережі Інтернет.

 

Інформацію про результати виконання взятих на контроль документів, у тому числі звернень громадян, щотижня заслуховували на апаратних нарадах ГУС у Сумській області. З 17 березня 2020 року в зв’язку з запровадженням карантину, оголошеним відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» та наказів Держстату від 16.03.2020 року № 103 «Про заходи щодо забезпечення діяльності органів державної статистики в умовах спалаху коронавірусу COVID-19» і від 19.03.2020 року № 107 «Про деякі питання визначення внутрішнього службового розпорядку Держстату у зв’язку з протидією поширенню коронавірусу COVID–19» апаратні наради в ГУС у Сумській області не проводяться. Інформація про результати виконання взятих на контроль документів, у тому числі звернень громадян, повідомляється відповідальним виконавцям засобами телефонного зв’язку.

 

Усі звернення були розглянуті у відповідності до визначених законодавством термінів, надані відповіді, роз’яснення.

 

Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян в органах державної статистики області та інформацію про стан виконавчої дисципліни та особистий прийом громадян заслуховували у січні 2020 року на засіданні колегії ГУС у Сумській області.

 

У лютому-травні 2020 року працівниками служби діловодства була проведена перевірка стану організації ведення діловодства, архіву, виконавчої дисципліни та організації ведення звернень громадян у структурних підрозділах ГУС у Сумській області за 2019 рік. Під час проведення перевірки були надані консультації щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.

 

Архів
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
При використанні статистичної інформації посилання на ГУС обов'язкове
© Головне управління статистики у Сумській області, 2006-2024

Зачекайте, будь-ласка!
Інформація завантажується.